Διαφημιστικό Φυλλάδιο

Διαφημιστικό φυλλάδιο

…για να παρουσιάσουν μια εταιρεία ή οργάνωση και να ενημερώσουν σχετικά με προϊόντα ή/και υπηρεσίες ένα κοινό-στόχο (ή target group).
Τα διαφημιστικά φυλλάδια μοιράζονται στο χέρι ή τοποθετούνται σε σταντ σε δημόσιους χώρους.

Οι πιο κοινές μορφές μονόφυλλων φυλλαδίων είναι το δίπτυχο (ένα φύλλο τυπωμένο εμπρός και πίσω και διπλωμένο σε δύο μισά) και το τρίπτυχο (το ίδιο, αλλά διπλωμένο τρεις φορές). Ένα δίπτυχο διαφημιστικό φυλλάδιο καταλήγει σε τέσσερεις επιφάνειες (2 επιφάνειες σε κάθε πλευρά), ενώ ένα τρίπτυχο καταλήγει σε έξι επιφάνειες (τρεις σε κάθε πλευρά).

Άλλα διπλώματα: η μέθοδος ακορντεόν ή “z-δίπλωμα”, το “c-δίπλωμα” κλπ.
Μεγαλύτερα φύλλα, όπως αυτά που απεικονίζουν λεπτομερείς χάρτες ή εκτεταμένες φωτογραφίες, διπλώνονται ώστε να έχουν τέσσερις, πέντε ή έξι επιφάνειες.

Διαφημιστικά φυλλάδια-μπροσούρες, φτιάχνονται από περισσότερα φύλλα, συχνότερα δεμένα στη ράχη, συρραμμένα στη διπλωμένη άκρη, ή τελείως συνδεδεμένα όπως ένα δεμένο βιβλίο, και καταλήγουν σε 8 ή περισσότερες επιφάνειες.

Τα διαφημιστικά φυλλάδια συχνά τυπώνονται με τετράχρωμη διαδικασία σε παχύ γυαλιστερό χαρτί, ώστε να δίνουν μια πρώτη ποιοτική εντύπωση. Οι επιχειρήσεις μπορεί να τυπώνουν μικρές ποσότητες φυλλαδίων σε έναν εκτυπωτή προσωπικού υπολογιστή ή έναν ψηφιακό εκτυπωτή, αλλά η offset εκτύπωση προσφέρει μεγαλύτερες ποσότητες με λιγότερο κόστος.

Συγκριτικά με ένα φέιγ βολάν, ένα διαφημιστικό φυλλάδιο συνήθως έχει υψηλότερης ποιότητας χαρτί, περισσότερο χρώμα, και είναι διπλωμένο.